Mustafayigitinanesii İlk ultrason fotosuna baktimda simdi.bakinca kagitta kese sağda görünüyor..yani şimdi bende nerdeki??benim çocuğu her tarafda hiss ediyorum .yani tekmelerini..malesef cinsiyeti bilmiyorum.yurtdisinda devlet Hastanesi’nde 20.haftalarda söyleniyor.taramaya gidince soylicekler…9 gün sonra kesin ogrencem Allah’ın izniyle.🤲👶