isimsiz1i Kbrbisi21 annemdeyim ben vallah belli oluyor harektlerimden etekle geziyorum evde pijama giy çıkar yapmıyrm😀
Kbrbisi21 isimsiz1i en iyisi o yaa elbise seklinde pijama 😁 elbise giymek terlik giymek hamilelerin kombini 😁😁😁
aysegulekinci Acremine baştan beri solda hissediyorum herşeyimi ağırlarım kasılmalarım bebeğimin durusu vuruşu erkek ❤️
Mustafayigitinanesii Mom566 Bize de öyle derlerdi ilk oğlum soldaydi buda sağda dediler kız kiz kız alın dedim size kız. Doğuracam bir ay kaldı ve cinsiyet erkekkk. Biz şok 😂😂😂 ikinci oğlum geliyo yani ve bu sağda. İlkim de soldaydi 😂😂
Ruzgarperisi Acremine onu nasıl hiss ediyorsunuz ki sağda mi solda mi?. Tekmelerini solda da hiss ediyorum sağda da. Fark etmiyor değişiyor.kendi kafasına göre nereye isterse orda vuruyor. 18+2 haftayiz bu arada.
Mustafayigitinanesii Ruzgarperisi en çok ne tarafa toplanıyosa o taraftafir canım yada doktora ilk gittiğinde KESEYİ soruyorsun sağda mi solda mi diye. İki çocuğumda da aynı doktora gittim biri solda biri sağda ve ikisi de erkek
Ruzgarperisi Mustafayigitinanesii İlk ultrason fotosuna baktimda simdi.bakinca kagitta kese sağda görünüyor..yani şimdi bende nerdeki??benim çocuğu her tarafda hiss ediyorum .yani tekmelerini..malesef cinsiyeti bilmiyorum.yurtdisinda devlet Hastanesi’nde 20.haftalarda söyleniyor.taramaya gidince soylicekler…9 gün sonra kesin ogrencem Allah’ın izniyle.🤲👶