Ben kullandım. Kullanmama rağmen mide bulantım hafif de olsa devam etti. Kullanmadığım zaman da kustum. Sizi gerçekten takip eden doktorunuza danışın. Prilam dr yi de araştırın, hamileler üzerinde denemeleri yapılmış ve bu hali ile hamileler kullanabilir olarak onaylanmış bir ilaç. Diğerleri ise kanser hastalarının kemoterapiden kaynaklı mide bulantısını engelleyen ilaçlar. Onları da araştırın. Doktorumun önceliği, anne olarak benim çalışırken zayıf düşmemem olduğu için prilam ı kullanmamı işe yaramazsa zofer gbi haplara geçeceğimizi söyledi. 13nfü hafta içerisindeyim daha yeni bırakıyorum prilamı. Keşke kullanmasak ama kendimize de eziyet etmenin gereği yok diye düşünüyorum. Yine sizin için en iyisini doktorunuz bilir. Geçmiş olsun dilerim bir an önce biter bulantılarınız.