Bende suan 8.haftadayim özel hastanede 3 adet doktora ve tanidigimiz bir prof sordum kullanabilirsin biz onu ilac olarak gormuyoruz bile dedi.tabi kendi karariniz.ama susuz ve besinsiz kalmaktan iyidir diyip ben kullaniyorum.zaten 45 kiloyum ayagi kalkinca gozlerim falan karariyordu kusmaktan,suan daha iyiyim sabahlari yumurta vs zorda olsa yiyorum.