ebrar6036
Merhaba, prilamı ben de kullandım. Başlarda sadece şiddetli bulantım olduğu için vermişti doktorum. Özel hastanede takibim oluyor ama devlet hastanesine tahlil yaptırmaya gittiğimde de sormuştum herhangi bir sakıncası olmadığı söylediler. Kendi doktorum bırakalım dediğinde bıraktım bu kez kusmaya başladım. Doktoruma söyledim devam edelim o zaman siz de o şanssız gebelerdensiniz demek ki dedi ( midesi 9 ay boyunca bulanan). Neden böyle size söylenilen gibi anneyi şüphede bırakacak üzecek şekilde konuşulur inanın anlamıyorum. Biz de taşıdığımızın bir can olduğu bilincindeyiz, sizi bilmiyorum ama ben çalışıyorum da. Bulantı beni ciddi anlamda etkiledi. Umuyorum bulantınız çabuk geçer, güzel bir hamilelik dönemi geçirirsiniz