anti_mateist65 Milkshakee sağlık ocağından bende randevu almıştım bi kaç ay önce bana da yapmamışlardı. Bi kaç bekledim hastahanede yaptırdım. Sinovac önerdi doktorum. Keşke bu kadar beklemeden daha önce gitseydim hastahaneye
Milkshakee Zynpzmr_2 bana yaptılar hastane doktoruyla görüştüm kesinlikle öneriyorum siz daha çok risktesiniz dedi oradaki bütün doktorlar önerdi hepsi aşı odasındaydı onlara güvenerek oldum Yarımsaat hastanede beklettiler şükür birşey olmadı 🙏🏻
Milkshakee elfmoom alerjim varsa tetanoz niye yaptılar önceden hiç anlamadım çok saçma uğraştırdılar beni bugün
Kbrayank Milkshakee Sorarlarsa dicem randevu aldım test olamam ben kiz igne vurulunca can veriyorum sanki test nasıl yaptırım😂
Milkshakee Kbrayank sana bişi diyim kadın aşı yapmış ben hala bekliyorum yapmiacak diye hissetmedim İnan ki gram acımıyor
Selin12- Milkshakee hastaneden alın randevu yu orada birsey olsa müdahale edebiliyorlar ama sağlıklı ocağında o riske girmiyorlar
Denizfdn Milkshakee canim ozelden randuvu al yaparlar ucret almiyolar ben yaptirmadim ama sormustum solemislerdi
Milkshakee Mltm07 işte bende bilmiyorum neye alerjim var benim haberim neden yok hangi doktor yazmış bunu neymiş alerjim. Allahtan yaptılar aşıyı
Milkshakee FatoRamo Hamilesin yapamayız mı dediler? Çok geçmiş olsun tez zamanda şifa bulun inşallah🙏🏻