Busra-61 Milkshakee evet canım benimde çok yüksek ben de sadece sınovac olabiliyorum ama henüz olmadım
Milkshakee FatoRamo Allah Allah burdaki doktorlarda bana ısrarla olmalısın risk altındasın diye zorla yaptırdılar
Milkshakee Gul_111 Allah razı olsun. İlk önce önermedi tekrar sorduğumda bana bıraktı sen bilirsin senin kararın dedi. Daha sonra Fatih bey Murat bey ile görüştüm ikiside olmamı söyledi çok geç kaldığımı söylediler hatta. Fatih bey birşey söyledi korktum ondan sonra hemen oldum.
Milkshakee MineLule yok canm benim bildiğim bi hastalığım bi alerjim yok sistemmi yanlış gösterdi hiç bilmiyorum
Gul_111 Milkshakee Evet doruk beyle bende konuştum öneriyor. Bende dün tetenoz oldum arasında 15 20 gün olsun dedi doruk bey kontrolde tekrar konuşacağım Taner beyle olacağım. Hatta bügün tüp bebek merkeziyle görüştüm çünkü tüp bebek yaptırmıştım onlar da ol dedi inşallah hepimize şifa olsun
Milkshakee Gul_111 Taner beyin haberi yok daha söylemedim ben haftaya kontrolüm var o zaman söylicem 2.dozum tam doğumuma denk geliyor çıkmazda kaldım önce mi sonra mı olsam bilemedim. 2.doz biraz daha ağırmış Bende yan etki yaptı aşı biraz sanırım ateşim var çünkü🤦🏻♀️
Aysellgoktug42 Sınovac aşı olup doğum yapan arkadaşlar var mı bebeğinizde bi sıkıntı oldu mu acaba bende aşı oldum sınovac bebeğe bişey olur mu diye sürekli içi içimi yiyor doğum yapan annelerle konuşmaya ihtiyacım var