miniksevdamm Bgozdenurkol yapayım canım onlarıda bir duşda aldım ama olmadı galiba oğluma dokunmam gerek 😣
MinikGrilBaby miniksevdamm hemde çok zor yaşamadan kimse bilemez, anlayamaz da.. Rabbim yardımcın olsun kuzum. Yap inan bana etkisini göreceksin ama sabır. İnşallah evladında tez zamanda yanında olur 🤲🏻❤️Dualarım seninle..
miniksevdamm MinikGrilBaby aynn öyle valla Tmm canım tekrardan çok teşekkür ederim duayı bol bol okudum
Aslisila miniksevdamm koltuk altından ve alttan yanlardan masaj yap sonra bol su ve malt içeceği iç göğüs ucunu uyar ki oksitosin artsın kolostrum üresin ve elinle sağ ilk olarak
Mine-Nur Betfer ay bana da aynını dediler 36 oldum daha doğmadı her hafta sancıyla yatırıyolar sabaha Doğar diye bi doğamadı gitti 😂. Korkma vakti zamanı ne zsmansa o zaman doğacak. Sen yat kalkma iş yapma dikkat et kendine gerisi nasip
aysekmral miniksevdamm malt içecekler var canım bnımde ılk ıkı gun gelmemişti eczaneden temin edebilirsin ben cok faydasını gördüm bol su hurma bunlarda süt yapıyo. Sakin olmaya çaliş bide streste etkiler sütünü duşta sıcak suyla masaj yapabılırsın bide gögüs kanallarının açilmasini sağlıyor.
incisu miniksevdamm  [url=https://www.hizliresim.com/43qd1dw][img]https://i.hizliresim.com/43qd1dw.jpeg[/img][/url] canım burdan tarife bak sütün bol bol gelir inşallah bugün bir arkadaş denemiş sütü gelmiş artmış inşallah sizede iyi gelir
Lale29 miniksevdamm evet canım ama bide şöyle düşün o şuanda senden ayrı senin kokuna sütüne hasret durumda sen uyu ki o sütünü içsin hasretlik fazla çekmesin ❤️❤️❤️
miniksevdamm Cennetannesi bulgur erken diye yedirmiyor Kaynanam biraz geçsin diyor anlamadım teşekkür ediyorum hepsi için deneyeyim amin inşallah
Cennetannesi miniksevdamm gaz yapar diye bende ve bebeğimde olmadı hastanede emzirme hemşireleride yememi söyledi
superrmomy miniksevdamm ben 80 tlye aldığım manuel pompayla cok guzel sağdım canım kime önerdiysem de cok memnu kaldı. Fiyat olarak çok uygun alıp deneyebilirsin