miniksevdamm İlk önce sakin ol kuzum, duanı et besmeleni çek. Benimde bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma gitti. İlk gece sadece çay kaşığı kadar sütüm çıktı sonrasında kızımı gördüm. Bol bol gerekirse 3 lt su iç, özellikle hurma ye ben yedim çok faydasını gördüm. Kendine sütüm gelmiyor diye stres yapma gelecek yavruma göndericem de. Masaj yap ılık suyla. Bir de Bismillahirrahmanirrahim.Yefalüllahü ma yeşaü ve yefkemü ma yüridü.Ve ceaalna mni beyni eydihim sedden.ve mil halvefüm sedden feağşeynahüm fehüm la yübsirün.vela havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim. oku. Ben yaptım ertesi güne bir biberon sütüm doldu. Darısı başına inşallah. Benimde göğüsüm yaralandı pompadan hatta et etten ayrıldı sütümü sağmadan 2 3 damla sütle sıvazladım düzeldi onuda dene. Geçmiş olsun inşallah tez vakitte yavrunu yanına alırsın 🤲🏻❤️