Nelmali Fatma7666 benim eşim de okula başladı beni anneme bıraktı bizim evden hastaneye git gel uzun sürdüğü için bir an önce doğsa da eve dönsem 😔
Fatma7666 Nelmali Ayyy inşallah sağlıkla gelsin mecbur ne yapacak doğumun ne zaman geleceği belli olmuyor eşinizin aklı sürekli sizde kalır 🥰ama insanın ailesinin evi de olsa kendi evi kendi düzeni her zaman başka oluyor 🥰Sağlıkla doğuralım inşallah 🥰🤲
Mrvren 37+2 mide yanması ve uykusuzluk problemi yaşıyorum. Annem kardeşimi de beni de 37. haftada doğurmuş ama bizim kız gelmeyecek gibi 🤭
Prlkelif Fatma7666 ayy valla o içerde yatmaktan bıkmadı babası ne zaman doğacak diye konuşmaktan arada kalıyorum şimdiden 🙂
Fatma7666 Prlkelif Ayyy bizimkisi de ne zaman gelecek diyor garibim izne çıktı izni bitecek kızımız gelmek bilmiyor 🥰🤣
Timur 37+4 artık gece olmasin istiyorum Mide yanması beni maf ediyo dayanilmicak kadar süt icsemde fayda etmiyo artık hayırlısiyla gelsin artık oğluş herkes hayırlısıyla kucağına alsın ins 🙏🙏🙏
Fatma7666 Timur Amin kuzum al benden de o kadar artık baya zorlanıyorum eller ayaklar mide halsizlik beni perişan ediyor 🤦♀️🥸
Deletedmom93428 Fatma7666 hayır benm oğlanın kafa ve karın çevresi önde 🙄37 haftalıkken 39 ölçüyorum demişti🙄ve plesantasında yaşlanma var 🙄
Fatma7666 Deletedmom93428 Aaa ciddi misin sağlıkla gelsin boşver benimkisi de hemen hemen 10 gün geri maalesef ama çok şükür sağlığı gelişimi çok iyi 🥰🤲
Fatma7666 Deletedmom93428 Aaa nişan gelince doğmayabiliyor mu ilk defa duydum vallahi🤦♀️Ben nişan su gelince doğum başlıyor diye biliyordum🥸
bebegimin-kokusu21 Deletedmom93428 Bakalım ne zaman gelecekler bu minikler bizimki bir de önden gidiyor aldı başını gitti valla maşallah 🤔😁
Deletedmom93428 Fatma7666 amin inşallah 😁bu arada nişan gelince hemen doğmuyor 🥴suyun gelmesi daha önemli