40+4 artık ümidim kalmadı her sabah diyorum kesin bugün sancı gelir yok tık yok ne bir belirti ne bir birşey hergun full yürüyüş hareket devam ediyorum ama yok işte , yarın kontrol var bakalım belki de gün verip suniyle başlatalım doğumu der doktor ama herzaman kendi sancımi çekmek istedim heralde nasip olmayacak bu gidişle çok bitkin hissediyorum artık 🥺🥺🥺