Rana-10 Fatma7666 36+5 hiç bir şekilde belirtimiz yok ne sancı ne bişey sanırım baya geç gelecek kanala da inmemiş daha bakalım🤷♀️
aselnannesi Fatma7666 36+6 günler geçmek bilmiyor cumartesi büyük ihtimal doğum olacak zorunlu sezeryan olacağım ama ne saatler ne günler geciyor sancilarla bas edemiyorum artik
Tazemomyyy Fatma7666 38+0 haftamdayım haftaya pazar ehliyet sınavım tam 39+0 da yani pazar kadar da içimde kalsın diye dua ediyorum ama çok sancın var gelecek gibi ehliyeti aradan çıkarsaydım iyiydi
bebegimin-kokusu21 Momlf ben de 38+1′im 2 gündür acayip uykum var inşallah bu da doğum belirtisi sayılır 😅
Fatma7666 Deletedmom93428 39 da biz olduk gelmek bilmiyor bizimkisi de 🤣ama bir hafta geri sanırım ondandır 🤦♀️Sizinkisi haftasıyla uyumlu mu ??
Deletedmom93428 Fatma7666 hayır benm oğlanın kafa ve karın çevresi önde 🙄37 haftalıkken 39 ölçüyorum demişti🙄ve plesantasında yaşlanma var 🙄
Fatma7666 Ediz101019 Benim de uykular haram hareketliliği artmış ve hareket ettikçe hem ağrım oluyor ahhh sıpalarımız ahhh 🤣🤦♀️
Fatma7666 Ozlemzd34 Zamanını bekle kuzum herşey vaktinde güzeldir az daha sık dişini az daha sabır 🥰🥰