Esygy Fatma7666 37+5 bugün kontrole gidicez çatı muayenesi olucam bakalım hayırlısı geçen hafta gittiğimde kanala baya girmiş demişti
Bernie Yaaa son 4 😁 zaman gecmiyo, sezeryan kismetse,hepimiz saglikla kavusalim insallah,askerligin acemilik donemi bitiyo,asil askerlik basliyo😆 varmi florya medical park 9 eylulcu
Elif_Eda Fatma7666 35+4 kasıkta ağrılarımıx ara ara artmaya başladıı..Anasıı gibi erken gelecek burda herhalde oradann 😃🙈
Fatma7666 Elif_Eda Aman kuzum sağlıkla zamanında gelsin bizimkisi de anası gibi gelmek bilmiyor 🤣🤦♀️
Celikzeynep sedanur4004 kaç haftaliksin tam olarak bende 35 artı 1 oldum doktorum 27eylul ve bibkac gün sonrası olabilir dedi
Kumru5424 Kaderberatmelek benimde öyle 40+5 ne sancım ne ağrım var sizdede öyle mi bide bugün kontrölüm vardı doktorum çarşamba alttan muayene edicem suni sancıya uygun mu diye sizin doktorunuzun böyle bi talebi oldu mu çatı muayenem de normal doğurabilirsin dedi ama tekrar bakması??
zeytinkiz Fatma7666 40.haftaya girdik ilk gebelik kız bebek 🤭 Nazlı cıktı ne sancı var ne belirti yarın kontrolümüzz var bakalım neler olacak. Nst de hiç sancım cıkmadı şimdiye kadar. Uyuyamıyorum ama heyecandan 😄
kubraytekinayan Fatma7666 Son 11🐣 38+3 daha şimdilik gelmeye niyeti yok gibi bakalım nezaman gelicek prenses artık son zamanlar yaklaştıkca doğsa diye dua etmeye başladım ama hayırlısı bakalım 😊