Fatma7666 Ediz101019 Benim de uykular haram hareketliliği artmış ve hareket ettikçe hem ağrım oluyor ahhh sıpalarımız ahhh 🤣🤦♀️
Fatma7666 Deletedmom93428 39 da biz olduk gelmek bilmiyor bizimkisi de 🤣ama bir hafta geri sanırım ondandır 🤦♀️Sizinkisi haftasıyla uyumlu mu ??
Ozlemzd34 37+2 düşünüp duruyorum acaba iki gün içinde doğursam erken mı diye. Doktor sıkıntı görmüyor ama
Fatma7666 Ozlemzd34 Zamanını bekle kuzum herşey vaktinde güzeldir az daha sık dişini az daha sabır 🥰🥰
Fatma7666 Kbrpsygt Eylül bebekleri çok üşengeç ve pinti olacaklar sanırım gelmek bilmiyorlar 🤣🤣39 da biziz🤣🤦♀️
metehaninannesiii Fatma7666 daha dogurmadim ama parmaklarim ellerim acayip sisiyor balon gibi oluyor normalfe gece olurdu ama simdi gunduz bile oluyor hareket edemiyorum ellerden🤦♀️🤦♀️38 haftaligiz bu arada
Fatma7666 metehaninannesiii Benim eller ayaklar panda eli ayağı gibi olmuş doktorum soğuk suda beklet geceleri ayaklarının altına yastık bırak dedi az kalmış az bizde 39 ama 38 görünüyoruz 🥰🎀
Prlkelif 39+0 bugün kontrol var bakalım ne diyecekler ama gelmeye hiiççç niyeti yok ne uzun süre sancım oluyor nede başka belirti
Fatma7666 Prlkelif aynıyız bizde 39 son adete göre gelen giden yok arada baskı oluyor bana o kadar başka da bişey yok tembel sıpalarımız olacak anlaşılan 🤣🤦♀️
Fatma7666 Nelmali Eylül bebekleri hep aynı gelmeyi düşünmüyolar 🤣🤣Kocamın izni bitecek kızım gelmiyor 🤣
bebegimin-kokusu21 Momlf ben de 38+1′im 2 gündür acayip uykum var inşallah bu da doğum belirtisi sayılır 😅
Fatma7666 Momlf Aynı durum hepimizde var halsizlik yorgunluk ağrı şişlik ne desen var saplıkla gelsinler 🥰🤲
Ayselina Fatma7666 36 olduk ama ekim basını da görebilir tabi agrılarım böyle devam ederse Eylül orta yada sonu olur gibime geliyor🤷🏻♀️😂☺️
Fatma7666 Asyaa02 Ayyy hadi bakalım sağlıkla alın kucağınıza inşallah🥰🤲Normalden korkuyor musunuz yoksa bebekle ilgili mi ?