Fatma7666 Ysmmmnn Aynen kuzum kesinlikle bir doktora baplı kalmak iyi değil sağlıkla gelsin de sorun yok ama dikkat et iyice sor 🥰
Fatma7666 Senseye Bana ebem suyun gelince bırak dedi açılman artacak daha fazla dedi inşallah sizin de açılmanız çok olur sağlıkla gelsinler🥰🤲
esmactn63 Fatma7666 Benim en son cuma günü gelmesi lazim ama beyefendide tık yok. Yok yani çocuğum artik gidecek yerin de kalmamis içerde farkındayım niye inatlaşıyorsun😁
Fatma7666 esmactn63 Ayyy sorma bizim hanımefendi de nazlanıyor gerçi gününe var ama gelmek istemiyor hareket ediyor yeri olmadığı için mahvediyor beni 🤦♀️Sağlıkla gelsin yavruşlarımız 🥰🤲
Fatma7666 Zeynepdogan Ayyy onu bende istiyorum hem merak hem ağırlık çöktü artık eller ayaklar şişti ağırlaştım iyice 🤦♀️
Kumru5424 Kaderberatmelek benimde öyle 40+5 ne sancım ne ağrım var sizdede öyle mi bide bugün kontrölüm vardı doktorum çarşamba alttan muayene edicem suni sancıya uygun mu diye sizin doktorunuzun böyle bi talebi oldu mu çatı muayenem de normal doğurabilirsin dedi ama tekrar bakması??
Kaderberatmelek Kumru5424 40+6 oldum 37 haftadan beri bakıyor alttan açılma var mi diye maalesef yok 7 eylülde çağırmıştı sabah gideceğim hafif bi karın ve bel ağrısı dışında bi ağrım yok yarın umarım doğumu başlatır suni ile gerçi artık mecbur diye biliyorum bu saatten sonrası tehlikeli çünkü 😏
TugceSmile Fatma7666 Son 18 gün gözüküyor. Henüz açılmam yok. Kasılmalarım oluyor karnım sertleşiyor. Bir de sarı sümüksü yapıda akıntım oldu 2 kere, sanırım nişandı. Bekliyoruz merakla. En hayırlı ve sağlıklı zamanda gelsinler 🙏🤰💜
Kumru5424 Kaderberatmelek beni bir kere alttan muayene etti oda 37. Haftadaydı bide çarşamba yapacak ama işte net bişey söylemiyo sadece 37 de baktığında çatın müsait normal yaparsın dedi şimdide bi daha bakıcam çarşamba kararlaştırırız diyo kadına güvenmesem
Reyhandmrl Fatma7666 37+1 olduk belimde ara ara ağrı karnımda sertleşme gerginlik oluyor . Yatması kalkması oturması zor .
Kaderberatmelek Kumru5424 uygunsa seninde doğumu çarşamba başlatır cnm ona göre hazırlıklı git hastaneye 🥰sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Kumru5424 Kaderberatmelek ne olacak peki şimdi ilaçlama dediğin ne Allah yardımcın olsun seninde minik bebeğininde dualarım sizinle inşallah 🙏🙏
Celikzeynep sedanur4004 kaç haftaliksin tam olarak bende 35 artı 1 oldum doktorum 27eylul ve bibkac gün sonrası olabilir dedi
Asyaa02 Fatma7666 aslında korktuğumdan değil daha önce iki sezaryen olduğum için doktor böyle uygun gördü. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊❤️
Huelyaa Fatma7666 son 8 bitsede gitsek modundayım 2. Gebeliğim çok zor ağrılı ve bunaltıcıydı 🤦🏽♀️😂 sağlıkla gelsin kuzular ama artık doğsun istiyorum bir yanımda çoook korkuyor