Ysmmmnn Fatma7666 yarın belli olacak ne olacağı ikinci gebeliğim bu benim geçen araştırma hastanesine gittim bebeğin baş çapı büyğkmüş sezeryan dedi bende bir soktora bağlı kalmayım diye şehire gideceğim baklm o ne diycek ona göre belli olcak
Fatma7666 Zelsonr Amin kuzum amin meryem ana otu alın ve sukuat yapın mutlaka açılmanız olacaktır 🥰ama tabiki suyunuz gelince
Fatma7666 Husna_34 Başlar o sancılar kadılmalar toplanmalar ayak şişmeleri mide yanmaları falan 🥰🤦♀️
Fatma7666 Elif_Eda Aynen keşke bilseydik ona göre hazırlanırdık keyifleri ne zaman istese o zaman gelecekler 🥰🤣
Baabus Fatma7666 38+3 olduk ufaktan sancılar var ama gelen giden yok 4 gözle bekliyoruz bebişimizi heyecanla ne zamen gelir bilinmez sağlıkla gelsin de gerisi önemli değil ha bugün ha yarın
Fatma7666 Baabus Amin kuzum sağlıkla gelsin hepimizin kuzusu ama nazlılar sanki gelmek bilmiyolar günler geçmiyor🤦♀️Benim ayaklar 👣 panda ayağı gibi olmuş vallahi kaşınıyor buzlu suya da bırakıyorum fayda etmiyor 🤦♀️
Fatma7666 Ysmmmnn Aynen kuzum kesinlikle bir doktora baplı kalmak iyi değil sağlıkla gelsin de sorun yok ama dikkat et iyice sor 🥰
Fatma7666 kukiveannesi Oyyy kuzum aynıları brnde de var hepimizde var benim ayaklar panda ayağı gibi olmuş yanıyorlar 🤦♀️
Senseye Fatma7666 Meryem Ana otunu düzenli sancılarım başladığında mı suya koymalıyım. Yoksa açılmam olduğu için zaten beklememelimiyim
Fatma7666 Senseye Bana ebem suyun gelince bırak dedi açılman artacak daha fazla dedi inşallah sizin de açılmanız çok olur sağlıkla gelsinler🥰🤲