Wishuponastar Fatma7666 ahh çok zor geçiyor son haftalar. 38+2 den merhaba. Oturmak bile konforlu değil artık. Sizler nasıl uyuyorsunuz?
Esygy Wishuponastar yakın sanırım doktor 1 haftaya gelir dedi baya girmiş doğum kanalına yüzü bile tam anlaşılmıyodu ultrasonda normalde belli oluyodu
seldaas Fatma7666 38+6 tık yok ne sancı ne bi ağrı 😣 hayırlısı 40 ı geçicez bu gidişle. Ama çok hareketli sizlerinki de öyle mi
Seymanur23_ Fatma7666 38+4 olduk gelmiyor kızım :) ama çok baskı var hafiften sancılarım hissedilir derecede Perşembe kontrol var belli de Doğum olur Rabbim bilir ❣
Seymanur23_ Deletedmom93428 kaçıncı haftanızdasınız ilişkiye girdiniz affınıza sığınarak soruyorum çünkü son haftalar dr yasaklıyor da
Deletedmom93428 Seymanur23_ 37udim de aslında cinsel ilişki doğumu kolaylaşrırıyor diye öneriyorlar🙄bn gittiğimde sordum sıkıntı yok serbest demişti
Haticecakirr sezi149 demi özellikle geceleri oluyor bende 🤷♀️ Birde burun tıkanıklığı var tabi onuda es geçmemek lazım
sezi149 Haticecakirr evet ben alerjiden sanıyorum burun tıkanıklığını sizde de mi var valla nefes alamıyorum geceleri ya :(
Mirzamm21 Fatma7666 doğurmak istiyorum artık nasıl geçsin kasık agrısı yürüyememe rahim kemik agrısı heyecan ve korkuda cabası gün yaklaştı
Fatma7666 Ada92 Kahkaha attım vallahi 🤣🤦♀️Cimri değil annesi tutumlu olacak bebişin 🥰yeni yaşam şartlarına uyumlu olur işte ne güzel ☺️
Fatma7666 Husna_34 Benim eller ayaklar davul gibi bir kaç gündür de ellerim uyuşuyor kusuyorum değişiğim 🤦♀️