semra34_erkan ilk kızımı 41+2 de sezaryen ile dogum yapmıştım b3nimde hiç sancim falan yoktu son kontrole gittim doktor bırakmadı dedi gelmeye niyeti yok suni sancı verdi geceden sabaha oda hiçbir işe yaramadı sezaryen a aldi Rabbım saglijla kucağına almayi nasip etsin