beyza1234 Şükür canm sağlıkla büyüt bebeğini inşallah çabuk toparlarsin dikisin falan yoksa olsa da sezeryan gibi olmuyor zaten ben doğum yapalı bugün 3.gun daha sütüm gelmedi gögusum yara oldu bebeğimde sarılık başlangıcı var ve ben yerimden kalkamıyorum diğer iki dogumum normal doğum du hiç bir sıkıntım.yoktu bu sezeryan maffetti beni 😑