semra34_erkan banada yapiolardi canım ama hiç takma bebeğin sağlıklı olsunda gerisi önemli değil bebeğin sadece zamanini bekliyor ben hastaneye gittim suyum geldi diye sevk edildim geri geldim eve ama bebgin sıvısı gelmiş ertesi günün akşamı sancım geldi bde nişanım geldi pembemsi gittim gene sevk edildim 🤭 en sonunda doğurdum sadece zamanini bekliyor bebeğin merak etme sen canım