semra34_erkan Merhaba anneler nasılsınız benim gibi zamanı geçiyor olan varmış 40 +2 açılma yok sanci yok bekliyoruz hala
Kaderberatmelek semra34_erkan 40+5 bizde aynı şekilde açılma da.sanci da yok doktor 1 eylülde hastaneye gitmiştim.doktor 1 hafta daha bekleyelim.dedi 7 eylüle gün verdi galiba suni verecek inşallah sağlıkla kucagımıza alırız 🧡
Kbrpsygt semra34_erkan doktor bişey söyledi mi peki ne kadar bekliceksiniz ya da gelmezse suni falan mı vericek
Bahar_01 Bende 38+1 sancım yok acaba ne zaman doğacak Uyuyamıyom artık ama kafası altta arada baskı yapıyor
Kbrpsygt semra34_erkan çok stresliyim ya vakit geçmiyor hiç Allah yardımcımız olsun da bir avazda kurtulalım inşAllah çok korkuyorum da😔
semra34_erkan Kbrpsygt vallahi bende çok stes yaptım ama yapmayacağım çünkü bebeği de etkiliyor Allah yardımcımız olsun
semra34_erkan Kaderberatmelek hayırlısı olsun inşallah bir ayazda kurtulmak nasip etsin rabbimin izniyle
Kaderberatmelek semra34_erkan yok cnm 3 güne bi gel dedi ama evde 2 çocuğum daha var gitmedim hiç 1 eylülden beri
beyza1234 Kaderberatmelek 40 haftadan sonrw okadar gitmemek biraz sakıncalı burda onlarca keske gitswydim diye post acılıyo aksatmayın lütfen 🥺