zeytinkiz umudunannesiii Olabilir ilk dogumum aşırı heyecanlıyım birde devlet hastanesine gidiyorum sürekli ne olacak ne olacak kafamda dolanıp duruyor olsun bitsin 😄
minnakannecim zeytinkiz Yok ya öyle bişey kız erken gelir erkek geç gelir diye arkadaşım erkek bebeğini 38 de doğurdu kesinlikle bebekle be pelvisle alakalı bir durum bence
zeytinkiz minnakannecim Bneım eşimde dıyor doguramadım bir türlü diye. Napayım canım aglaması yok içerde bakması kolay oluyor dıorum 😆😄 sanki ben bekletiyorum bana kalsa 38 de dogurmustum yeter büyüdüğü 😄
minnakannecim zeytinkiz Aynen bidakine bende öyle diyim burda susturması doyurması kolay ahahhah 😂😂 Biz dua edelim birbirimize de biran önce doğuralım inşallah 🙏 🤲🏻
zeytinkiz minnakannecim İnşallah sağlıkla tek avazda. Evde 6-7 cm acıklık için sancı cekip hastaneye direk 1 saatte doguma gitmeyi nasip etsin Allahım en büyük hayalim 😄🙏🙏🙏🙏
Laleeeeeee Psikolojm bozuldu benimde ağrılarımda cabası zaten ne olucak bilmiyorum. Acilmam sancim hiç yok ama aşırı çatı ve bel ağrım var 40 haftalık oldum
Kubra_1234 Laleeeeeee herkes aynı durumdayımis ya bende aynıyım artık ağrılara tahammülüm kalmadı diyorum tek ben böyleyim sanıyordum demekki herkes böyleymiş
minnakannecim Laleeeeeee İnşallah biran önce doğururuz canım bende aynı durumdayım anlayabiliyorum seni ama bekliyoruz işte umarım bi aksilik olmaz
eaktr umudunannesiii aynı şekildeydi benimde kanala girmemişti. Bol bol yürüyüş yapın squat yapın sporsuz bırakmayın kendinizi. 39. Haftamda nişanım geldi ve normal doğum yaptım 🙃
Elif0801 umudunannesiii 12den sonra 40+0 olucaz bende doguramayacagim galiba hala 1 cm aciklik var nişan yada su gelmedi 😒
Haticeozensen umudunannesiii saat 12yi geçince 40 haftalık olucam ne açılma var ne bir şey bomboş bekliyorum aramızda doğuramayacak biri varsa benimdir kesin 😄
minnakannecim zeytinkiz amin canım inşallah amin ne güzel dua ettin öyle valla doğurayım ilk sana yazman😂😂
zeytinkiz minnakannecim Yaz tabi bende merak ederim 😄 dogum konusunda hep bu duayı ediyorum ya okuyorum milleti böyle hevesleniyorum. Bu kadar bekledik hallettik bence, 🤭😇😄