umudunannesiii Benım ki kız erken gelir 36 dan sonra hazır ol dediler. Bekle Allah bekle uyuyamıyorum gece uyanıp bebeğin hareketlerini takip ediyorum azcık sancı gibi oluyor ayyyyy diyorum hadi gelıyor bakıorum yok geri uyuyım oda yok 1 aydır resmen ha geldi ha gelecek modundayım ama depresyona gireceğim kız gelmezse 😄😆 birde dogurmadan mı hala telefon ve mesajları var 🤦