Elif0801 Haticeozensen Ay evet gerçekten çok zor bu son zamanlar 😒 hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah tüm bekleyenler🙏❤️
Ayca0909 umudunannesiii benimde kiz gelmiyor inatçı cikti kanalda degil 0 sanci bu gidişle sezeryan yapacak valla
Merve50 umudunannesiii canım ben 39+6 da doğum yaptım elbet gelir miniğin oda zamanını bekliyor biliyorum son günler hiç geçmiyor ama az daha sabret az kaldı emin ol 😍