HelloSeyma Hilal_cskn38 evet benimki de baş aşağ doğum pozisyonundaymış ama işte gel gelelim ki 4ü geçerse çok zorlanırsın bebekte sende dedi iki haftaya belli olacak 😑
Hilal_cskn38 HelloSeyma maşallah denemeli yedıklerınız yarıyor nasıl besleniyorsunuz devamlı yedıgınız birşey varmı sevdıgınız yani devamlı
HelloSeyma Hilal_cskn38 çok süt içmiş olabilirim sıcak yaz günlerinde soğuk soğuk çok süt içtim bide fıstık ezmesi erkek olacağından tatlıya da düştüm denebilir ama öyle aman aman hiç dikkat etmedim zararlı bişey de yemedim tabi
HelloSeyma Zelihaoncl son ayda kilo alıyormuş hiç öyle düşünmeyin nerden baksan 3 4 haftası vAr bence 3ü geçer bile sağlıcakla gelsin 🥰
Pinar__50 Kbta banada ıyı dedı ama erken doğum riskim oluşunca gözüm korktu dedım küçücük ınsallah 37 38 3000 görürüz ballı süt içicem muz felan yıycem bakalım inşallah alır
bilnazo68o Pinar__50 benimde 34 te öyleydi ö ilk bebeğim de minyon du 41.haftada 3100 doğdu. Buda 3 doğsa ideal
Pinar__50 bilnazo68o aynen 3000 ideal ama benımkı 41 beklıycek gıbı degıl biraz erkencı onun ıcın bıraz korku oluştu 😅
tcasl HelloSeyma benimde 35+0 da 2987 kiloydu doktor biraz korkuttu karın çevresi geniş felan diye ama bakıyorum çoğu bebeğin kilosu aynı 🤷
Pinar__50 Asellinaanesi evet öyle dıyolar ama benımkı bıraz erkencı öyle olunca gözüm korktu dogacak küçücük zayıf olursa dıye 🙈