Gunesim1_ HelloSeyma maşallah 🧿 benim 34+6 da 2640 kiloydu kız bebek 😍 şuan 36 yım salı günü gidicem bakalım
tugba_sagdic Bizim 37 de 3020 gram doktor normal doğum görünüyor dedi artık ne olur bilmiyorum yalancı sancılar da başladı 🥺
Pinar2253 26+3 ikizlerim 10 gün önce biri 670 gr diğeri 620 gr dı yarın kontrolde inşallah daha kilo almış olurlar❤️
Gamzeoks 34 üncü haftada 3000 kg çıktı 🧿 ve ultrasonda 37 görünüyordum bu hafta bakalım noldu bilmiyorum benimde sezaryen ihtimalim var bakalım🤷🏻♀️
Guzl 37 de geçen hafta gittim 3600 dedi ve böyle giderse sezaryen dedi tabi normal olsun istiyorum salı günü gidicem bakalım :/