HelloSeyma 34+2 de bebeğimin kilosu 2900 olmuş bile doktorum böyle giderse 4 kiloyu geçer normal doğum yapamazsın diyor sizde durumlar nasıl 🌸
Mltm88 HelloSeyma Benimde 34+0′da 2.946 gramdı..Ben sezeryan olucam zaten ama doktor böyle giderse 37 haftalıkken yapıcaz doğumu dedi..Bu cuma karar verecek bakalım
HelloSeyma evlatkokusu0806 doktor da diyor sırrın ne ne neyedin ne içtin dedi de gerçekten fazla hiç bişey yok normal kahvaltı normal yemekler aksine sebze falan çok seven biri değilim ama bebek almış alacağını 😛
Fundacanik Benimde 24+3 üz 2 hafta önce detaylida 568 grmdı normalmi moralim bozuluyor bide ilk cocugum 4 ün üzerindeydi sezeryan oldu 2 hamileligim bu cevrem bu cubuk olur diyor canim skiliyor .
HelloSeyma Fundacanik sen çevrene çok takılma ne dediklerini umursama zaten sonradan kilo alıyor bebek 30 dan sonra daha net görürsün aldığını sağlıklı olsun da kilosu az çok ne fark eder bencillerimiz iyi olsun 🥰🥰
HelloSeyma Haticecakirr benimde bir çok arkadaşım 2700 2800 2900 gramlarda doğum yaptı normal doğumdu ve çok rahat olduğunu söylerler bebek sağlıklı olsunda rakamlar önemli değil
Pinar__50 Asellinaanesi evet öyle dıyolar ama benımkı bıraz erkencı öyle olunca gözüm korktu dogacak küçücük zayıf olursa dıye 🙈
Hilal_cskn38 HelloSeyma bizde iki gün önce gittik 32 haftalığız 2.250 gram dendi 🧿🧿🧿bi kaç hafta önden gidiyormuşuz zaten genelde hep faydalı şeyler yıyorum bende kilo aldım 🤣yuvarlanıp gıdyoruz
Hilal_cskn38 HelloSeyma normal doğuma çok müsaitim kanala girmiş bebek dedi doktor bakalım hayırlısı sağlıklı olsunlarda
HelloSeyma Hilal_cskn38 evet benimki de baş aşağ doğum pozisyonundaymış ama işte gel gelelim ki 4ü geçerse çok zorlanırsın bebekte sende dedi iki haftaya belli olacak 😑