emiras59 Anladım bu konuyu biraz araştırmak lazım sanırım.Benim arkadaşım sancı çekiyormuş 38.haftada bel ağrısı sanmış nts girmesine de 2 gün varmış.Gitmemiş doktora ve o gün hem açılması hem sancısı olmuş anlamamış.2 gün sonra doktora gidince direk doğuma almışlar.Bende endişelendim açıkçası