Nazlikay banada aynısı oldu 37 de gittim sancı çıkmadı ama eger sancin 5 dk bir gelirse gel dedi yada suyun veya kanaman olursa gel dedi 1 hafta sonra 38 de tekrar gittim hafif sancıların başlamış dedi 1 hafta sonra nst dogurmazsan tabi dedi güldü yine aynı şeyleri soyledi 38+3 de oğlum doğdu 😂