Slm-slm Nazlikay benimde nst de sancım çıkmadıgı için alttan bakmadı.38 de nst göre bakarız dedi.zaten sezeryanda olacaksa 39 dan sonra alıyrm dedi.
Bahar_kzlrmk00 Nazlikay 34. Haftadan beri her hafta düzenli olarak giriyorum 1 hafta bebek kontrol+nst oluyor diğer hafta sadece nst oluyor suan 37 haftayım hafta için bebek kontrol ve nst miz var 😊
Ysmmmnn Nazlikay brnim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde haftamı hatrlamyrm ama sancı çıkmıştı açıklık yapmışmı baklm demişti ebe bakmıştı
fatmacos Nazlikay hayır tabi ki sancı kasılma normal olmayan haftalarda hissediyorsan doktor bağlıyor mesela ben ilk 32+4 de bağlandım sancı çıktı serum falan takıldı