Bütün devlet hastaneleri erkekleri almıyor bende devlet Hastanesi’ne gidiyorum eşimi kontrole gittiğimde ultrason da bebeği görsün diyorum ozaman bile almiyolar genelde devlette 3 4 yatak oluyor bı odada diğer kadınların rahatsız olmaması açısından almiyolar ama azarlamadir vs. Kim olursa olsun hakkı yok yani oda biraz şans işi şansın varsa iyisine denk gelirsin yoksa kötüsüne imkanınız varsa özele gidin ama imkan olmayanlar devlete el mahkum .