Akşam üstü post açmıştım. Suan hastanedeyim 32+5 haftalığım. Doğum sancılarım varmış. Nst bağladılar. Sancıları cok görünce yatırdılar. Ama eşimi yanıma alamıyorum çok saçma geldi bana en çok ona ihtiyacım varken. Pişman oldum suan buraya geldiğime ama sancımda cok diye yattım sabah özele gitmeyi düşünüyorum eğer doğumum olmazsa. Doğum olsa bile eşimin sadece bebeği akşam üstü saat 7 ve 9 arası görebilecekmiş çok saçma buldum. Bilmiyorum. Ben yenidoğan yogunbakım açısından tercih etmiştim ama onda da enfeksiyon var dedi bi hemşre diğeri dolu dedi olurda doğum olursa cocugu başka yere sevk edeceklermiş zaten ben çocuğum sevk olmasın diye gelmiştm buraya anlamsız duygulat içine girdim yarında nasipse özelr gidicez