Nimet16 m1 ve etrafındakiler 😄 çok iç acıcı. O yüzden doğru karar vermişsinz .dün görünce duygulandm. geldiğim yere çok benziyodu 😄😄 bizde seneye o taraflara kayarız gibi duruyo bakalm nasip. Bende beklerim 😊 bebek doğunca bi süre zaten evde durmak zorunda olucaz. Bu arada Instagram adresimden iletişim kurabilirizz. Diğer arkadaşlarlada ekleştik yakın zamanda bişeyler yapalım inşallah değişklik olur hepimize 😍 ayse.zyr