Aysezey bn yenısehır aramızda cadde var😀daha once konusmuştuk sızınle bu arada konyada bol bol hastane var bol bol doktor var sadece yuz olcumu genıs heryer bırbırıne uzak herkes selcukluda cunku en buyuk merkezı ilcesı selcuklu ondan dolayı canım😀bn meram akademıye gıdıyorum cunku evıme yakın😀