Aysezey hoşgeldin canım bizde 2 ay oldu Konya’ya taşınali 17 haftalık hamileyim bende bikaç kişi tavsiye etti eşimin arkadaşlarından Farabi hastanesi refika hanımi ona gittik çok memnun kaldım çok ilgili tam istediğim gibi ona devam edicem doğumuda onda düşünüyorum kısmetse tavsiye ederim fiyatlarda makul riskli bı gebeliğin yoksa çokta fazla ücretler vermeyede gerek yok diye düşünüyorum