ay-se Mustafa başaran hem tuzlu hemde doğum yapan bi arkadaş ona gitmesine rağmen doğum ânında kendsni hiç görmediğini,ebelerin doğum yaptırdığını söyledi. Çok iyi bi doktormuş kendince bende öyle biliyorum.. neyse Artık gözümü kapatıp birine emanet edicem kendimi. Önce Allaha emanetiz tabi. Hayırlısı bakalm. Çokk teşekkür ederim o halde Instagram dan ekliyim mi ben sizi 😄 yürüyomuş gibi oldum sanki biraz 🤭