DuaElf 11 hastalıkken ilk detaylı ultrasonda bana ense kalınlığı 3.4 mm çıktığı için böyle bir risk olduğunu söylediler. Bende ilk ne yapacağımı bilmedim , günlerce ağladım :) perinatolojiye gitti aynı yorumları onlarda bana yaptı , ki ben bir değil birden fazla perinatalojiye gittim , biri içimi rahatlatır diye . Sonra oturdum düşündüm , sonucu böyle olup bebeği sağlıklı annelerle konuştum, ama dedikleri tek şey gebeliğin tadını çıkar. Bebeğimin bir olumsuz düşünceden etkilenmesini istemediğim olumsuz büyün düşünceleri kafamdan attım , bebeğime sağlığına odaklandım , yememe içmeme hareketlerime herşeyime dikkat ettim. Bebeğim sağlıklı olsun diye .29 haftalığım doktora her gidişimde doktorun sağlıklı görüyorum demesi içine ayrı bi su serpiyor:)