DuaElf merhaba benim de üçlü testim 1:130 yüksek riskli çıkmıştı. Fetal DNA yaptırdık çok şükür temiz geldi. Detaylı usgde de herhangi bir sorun çıkmadı. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi. Canınızı sıkmayın, sadece riski yüzde olarak belirten testler. Çoğu insan o kadar üzülüp ağladığıyla kalıyor, hamileliği kötü etkileniyor. Kendinizi üzmeyin 🙏🏻