DuaElf 29 haftalık gebeyim , bana da aynı şeyi söylediler , riski fazla diye . Çok araştırma yaptım , çok şey sordum doktorlara , az biraz içimi rahatlattım . Kafamda hep soru işareti var mı , var . Bebeğimi kucağıma alana kadar da soru işaretleri silinmeyecek. Fetal DNA testi yaptırmaya karar verip vazgeçtim , çünkü ben aldırma taraftarı değildim. Doktorlar bile kendi ağızlarıyla bana , kesin öyle veya öyle değil diyemeyiz , riski çok yüksek olup sağlıklı olan bir çok bebek var dediler