Alya33 Allah bildiği gibi yapsın bende ilk senem de herkes yoksa iyi mi çalışmıyorsunuz niye cocugunuz yok olsa da sevsek bi yav diyordum Allah’tan gelen bişey rabbim ne zaman isterse o zaman nasip eder ben gunluk de ilişkiye girsem Allah vermedikden sonra ben ne yapabilirim. Artık cocuk mevzusu beni cok yıpratmıştı ya. İşte kimse evlat hasreeti çekmeyince beni kimse anlamıyordu. Çeken çekenin halinden ancak anlıyor yoksa herkes boş konusuyo