Selam herkese💚 bende evlat hasretiyle yanıyorum 2.5 yıldır🙇🏼♀️ Tedavilerimiz bitti… herşeyimiz yolunda. Sadece rahim filmim de sağ tupum kapalıymış bilmiyorduk onuda Haziranda açtık. Ama sonra regl olamadım 50 gün ve zamanımı çok aldı bu süre:( taa 9 Agustos da regl oldum ve adetin 3 gunu klomen kullandım. Şimdi bekliyorum 2 günüm kaldı. Kasıklarım adet olacakmışım gibi ağrıyor :( goguşlerim de ağrıyor. Kendimi oyle bir kaptırdım ki hiç bi zaman çocuk sahibi olmayacakmışım gibi:( şuanda umut yok.