BEN 3 senelik evliyim düğünden 5 ay sonra bebek sahibi olmak istedik olmadı sonra doktora gittim 1 buçuk yıl tedavi gördüm aşılama çatlatma iğnesi hap ilaç iğne rahim filmi derken olmadı neler denedik hiç bir şeyiniz yok dedikleri halde olmadı bebeğimiz Ramazan ayının girmesiyle doktora gidemedim bi oruçluyum olmaz dedim diğer ay giderim dedim ve 4 ay o tedaviyi bıraktık şuan 6 haftalık halileyim hiç ummadığınız bir zamanda çıkıp geliyor kendinizi rahat bırakın ben hamile kaldığımda ansiktiye bozukluğundan dolayı ilaç kullanıyordum haberim yoktu o ilaçlara rağmen oldu allah verdim dedi mi veriyor Emin’im sizin de zamanı vardır beklmek en zoru ama sabrın sonunda geliyor rabbimin hazinesinde çoktur dileyen herkese versin stresten uzak durun en büyük etken de o birbirinizi bulacaksnz allah büyük 🙏🌸