Glitter deletedmom321 ben de 4 sene once evlenirken birkac takim nevresim takimi ve bornoz seti aldim, hic birinden memnun kalmadim
Glitter deletedmom321 bunlarin disinda sadece mutfak urunlerinden memnun kaldim. Bir de battaniyesi guzel cikti o kadar.
Nananusha deletedmom321 bide mothercare giysileri cok cok kaliteli.oluyolar kumaslari hic cocugu rahatsiz etmez. vede yikandikcada bozulmaz..
kizannesii Ebebek tekstil ürünlerinde %50 indirim var kızlar haberinz olsun. 10lu hastane çıkışı normalde 130 du 65 liraya aldım aynı şekilde emzirme sütyeni 34 dü 17 ye aldm mesela daha da birsürü şey var yani
Sukranerolkaradag deletedmom321 İndirim demişken dün (Civil'de 40lı yenidoğan, 40lı mini normal bez, yenidoğan 3paket ıslak mendil ve 10lu tek kullanımlık alt değiştirme) 30 lira bana çok uygun geldi tecrübeli anneler ne düşünüyor bilmiyorum.
Aysun2834 deletedmom321 sleepynin bende aldım her ihtimale karşı iki tane sipariş verdim set olarak çok uygun geldi zaten bez ve ıslak mendül olarak sleepy kullanıcam bu ara o markayı öneren çok kişi var
kizannesii FaizeFeyzazolu evet cnm güzeldi degişik bi markaydı ismini hatırlayamadm şimdi hepsinde indirim yok ztn sütyenlerin belki bitmiştr
kizannesii Buarada Gaziosmanpaşa da oturan arkadaşlar varsa caddedeki Meray adlı iç çamaşırı falan satan magazada pijama tamımlarında baya baya indirim var lohusa için pijama takımını falan 130 şiradan 45 liraya aldım.aydı magazanın ümraniye ve adapazarında da şubesi varmş.indirim hepsinde mi bilmiyorum ama haberinz olsun