deletedmom321 Meli güle güle oynasın inşaallah hangisini aldınız ne kadardı fiyatı ben de bakıyorum ama fiyatla çok farklı 80 tl ye de var 200 tl ye de. Cevap yazmıştım ama bir daha sormuşum aynı şeyleri :)
Meli deletedmom321 ben 200e aldım 80 lira olanlar boyut olarak küçükler e bebeğin mağzasından aldım☺️
Maviss Meli çok haklısın bazen görüyorum kaydırak salıncak falan içimden alaşım geliyor bizimki ise daha erken diyor biliyorum ama anne olcam nasıl dayanabilir imki
Meli Maviss Hayır birde masrafta artıyor ben çalışıyorum dooğum yapınca çalşamıcam şimdi aldm aldı m 😇 ama gerçekten insanın herşeyi alası geliyor deletedmom321 kesinlikle ben biraz büyük olsun istediğim için onu aldm
Hatice44 deletedmom321 cnm babynest sadece 6 aylık olana kadar kullanılıyor ortalama ve pahalı bişey Almana gerek Yok bence instagramda uğurlubebe var 40 liraya aldım makinaya falanda atılıyor güzel kaliteli bi bak derim😊
deletedmom321 Hatice44 süngeri falan nasıl olur acaba makinede. Onları ben de görmüştüm emin olamadım :)
Hatice44 deletedmom321 çok faydalı bi post olmuş bu arada cnm karaca online den 250 liraya 13 parça uyku seti aldım ben beşik kenarları nevresimler yastıklar yorgan Bile var 400 küsür fiyattan inmişti Karaca'ya gittim gördüm 400 lü fiyat internete baktım 250🤣🤣
deletedmom321 Hatice44 teşekkür ederim canım. Ben onu görmedim hala var mı acaba iyiymiş fiyatı da :)
sgenc EbruHcsnmz ben alalı 15 günü geçti. aldığım ve mesajı yazdığım zaman 89 tl idi. zam gemiş demekki.
Hatice44 deletedmom321 https://www.karaca-home.com/urun/karaca-home-baby-ducks-aplike-nakis-13-parca-bebek-set link cnm
Glitter deletedmom321 canim urunler insallah iyi cikar. Ben karaca home dan aldigim hic bir tekstil urununden memnun kalmadim
deletedmom321 Glitter canım güzel ürün. Ben normal nevresim setini de kullanıyorum bi sıkıntı yok hiç belki üründen ürüne değişiyordur
deletedmom321 Hatice44 çok güzelmiş ya şirin tatlı. Yatağı daha almadık ona göre bakarım alırım ben de bitmez inşallah:)
Glitter deletedmom321 ben de 4 sene once evlenirken birkac takim nevresim takimi ve bornoz seti aldim, hic birinden memnun kalmadim