Mervewy1 Şehir hastanesi yaşarcana asla gitmeyin kızlar para için randevusuz hasta bakıyor bakmak denilirse kafasına eserse almıyo bile içeri bebek hareketlerinde azalma oldu ne yatış verdi ne takip özel doruğa geçtim çok memnunum doktor tugberk güçlü
Mervewy1 GamzeBaz Yaşar candan nefret ediyorum onun ihmalsizliği yüzünden bebeğimi kaybedecektim hareket azlığına ve nstde az hareket görmesine rağmen ne yatış verdi ne takip randevusuz hasta bakıyor keyfine göre ya alıyor ya almıyor bende mecbur özelde doğum yapacağım son haftam
Meryemtrksoy Mervewy1 inanır mısın benim bi arkadaşımda gitti ona bilemiyorum anlattığı kadarıyla biliyorum da doğuma kadar çocuğun hiç birşeyini söylemedi görmedim de soruyorum bileği de vermedi dedi allahtan sağlıklı doğdu da oda hiç memnun kalmadı mecburiyetten 🤷♀️
Mervewy1 Emelkocak1453 endişelenmeyin soru sormadan cevap vermiyor bebeğin iyi olduğundan iyice emin olun sorun iyi mi diye yoksa kendi bisi demiyor sakine Rahime ocakdoğulu var şehir hastanesinde tatlı bir kadın
heyecanlibekleyiss @Aysenuromur ne zamandan beri gidiyorsunuz acaba? Yıldırım doruktaydı düzenli ona gidiyordum birden ayrıldı hastaneden başkasına başlamak zorunda kaldım. Medicabilde göreve başladığını bilmiyordum
GamzeBaz Mervewy1 yok kuzum önemli dgl bende hem özelde Hem devlette takipliyim ne olur ne olmaz diye inş hayırlı bir doğumun olur 🤲
Meryemtrksoy Mervewy1 şükür şükür bizde öyle dedik Sırf devlet hastanesine bu yüzden gitmek istemiyorum zaten bi değişikler zorla oturtuyolar orda sanki
Ayserdemce Momyyy16 17+3 olduk bu sefer gittiğimde de çok ilgilendi Neşe hanım çok sağolsun doktorumuzdan ilgi alaka ve herşeyi ayrıntılı açıklamasından çok memnun kaldık 😊
Ayserdemce mrveknblt bende çok memnun kaldım herşeyi siz sormadan anlatıyor güzel bir fotoğraf yakalamak İçin en az 10 dakika uğraştı bekledi bebek dönsün yüzünü açık belli olsun ultrason da fotoğraf alsın diye Şubat ta doğum sezeryan olucam bakalım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız
mrveknblt Ayserdemce kesinlikle bende aynı memnuniyetteyim👍🏻 bizim 3-4 haftamız kaldı inşallah Ekim ayı içerisinde bebişimizi kucağımıza alıcaz 🙏🏻