Nuruc Bende onda doğum yapmak istiyorum çok ama bu hafta öğrendim ki çocuk doktoru yokmuş sadece ameliyat günlerinde çocuk doktoru geliyormuş o yüzden normal doğum almiyorlarmis 😔 sadece sezeryan yapıyorlar 😔 Benimde doğumum normal olacağı için uzulerek başka doktor bulmam gerekiyor 🤷🏻♀️