Momyyy16 ben Neşe Hanım ’a hamilelik öncesi adet düzensizliği, gebelik isteğiyle gidiyordum bana o zamanlardan folik asit vermişti onu 12. Hafta bitene kadar kullandım onu.
Benim belirtim yoktu ya ben anlamadım yani hamileliğimi öğrendiğim de 6+4 haftalıktı öğrendikten sonra uykudan kafami kaldıramıyordum ben, daha masada yemek yerken kafam düşüyordu 😅 yer, uzanır, kafayı koyduğum gibi sızardım 😅 bende erkek hissediyordum, hislerim doğru cıktı 🤗 uyku dışında mide bulantısı, baş dönmesi vs olmadı halsizlik, yorgunluk, uyku oluyordu sadece.
- Haftaya kadar folik asit kullandım, daha sonra 1 ay d vitamini ve decavit kullandım ve decavit ’e hâlâ devam ediyorum birde demir eksikliği için gyno ferro sanol verdi ama beni çok mahvetti ağız kokusu, mide bulantısı, uyku yaptı 1 hafta bile kullanamadım onu değiştirdi ferplexfol diye bi demir ilacı verdi şu an onu kullanıyorum, doğum sonrası da devam edecekmiş 🤷🏻♀️😊