Nisayluh edaer daha 7 haftalığım canım ikinci gebeliğim daha önce bahar hastanesindeyken tanımıstım onu daha bir kez gittim zaten siz memnunmusunuz acaba🙂
edaer Nisayluh ben 24 haftalığım onun ismini duyduğum için özellikle seçtim çok memnunum çok güzel ilgileniyor çok ağırbaşlı bilgili bir doktor kendisi 🤗
Arzuaksumom Bsra_bhsi ben aciline giriş yapmıştım inanılmaz ilgililerdi gece 2 olmasına rağmen hatta doçent bir doktor buldum Acıbadem hastanesi bırakma sebebim 🤣
Nisayluh edaer evet bahardayken rahim filmi cektirmistim kendisine memnun kalmıştım. Doğum yaptığım doktor başka hastaneye gecince naile hanıma gozum kapalı randevu aldım saglikla kavusalim evlatlarimiza insAllah canım🙂
Bsra_bhsi Arzuaksumom Benim yengemde doğumu çok zor olunca doçent doktor girmişti egzersizlere varana kadar yaptirmislardi çok ilgililerdi
beyza1234 Parsss 340 muayene doğum 9000 olmus sanırım biz önden ödedik 8000 di biz alırken 5-6 ay önce
beyza1234 Brcccc şimdiye kadar bizimde bi şikayetimiz olmadı ama bakalım dogumda ilgi alaka nasıl olacak 40 haftamız bitmek ğzere bekliyorz siz normal mi sezaryan mı yaotınız doktorunuz kimdi
ogrencianne35 Esin26 ben embiye yılmaz da doğum yaptım hayat hastanesi nde ama embiye hn kendi muayenehanesi var anlaşmalı hastaneleri var