GamzeBaz Yaşar candan nefret ediyorum onun ihmalsizliği yüzünden bebeğimi kaybedecektim hareket azlığına ve nstde az hareket görmesine rağmen ne yatış verdi ne takip randevusuz hasta bakıyor keyfine göre ya alıyor ya almıyor bende mecbur özelde doğum yapacağım son haftam