Dolunay_ mesela benim iç karnım baya geniş sanırım 37 haftalığım ama kimse 37 demez hatta az daha bol giyinsem hanile olduğumu dahi anlamazlar şükür hep öyle hayal ederdim (ilk gebeligim) çatlağım yok ama hamile bir arkadaşım benden 1 hafta geri sadece 6 aylıkken bile sadece göbeği 9 aylık giibiydi herkes ikiz sanıyor onun da çatlamadı hemde karnı gerçekten masallah 🤗 neye göre çatlanıyor anlamadım